söndag 22 januari 2012

Olja och teckning, påbörjade alster, del 2

Måste börja med att berätta att jag har varit på glasfusing i helgen, fantastiskt roligt och verkligen att rekommendera till den som vill göra sina egna skålar/tallrikar och smycken! Lägger upp bilder på bloggen av de saker jag gjorde när jag fått hem dem...

Har fortsatt på min oljemålning och min teckning. Oljemålningen har jag en bra bit kvar på, men nu har jag fått dit muren. Jag har tänkt att hela målningen ska gå i vitt och svart förutom kvinnan som ska stå i förgrunden vars klänning ska vara röd. Det är henne jag har kvar att måla.


Teckningen kan jag avslöja är min sambos systerson - Victor. Han är underbart söt och charmig. Kan inte bestämma mig om jag är klar med teckningen, men den får nog vara klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar