söndag 26 juni 2011

Solen lyste över Vallebergaslätt under Vernissagen

Vilken dag det har varit. Vernissagen på Galleri Vallebergaslätt gick fint. Solen lyste med sin närvaro. Tack ni som kom och tittade! Och ni som inte kom dit, tavlorna hänger hela sommaren.

Jag fick en egen skylt =)

Galleri Vallebergaslätt ligger alldeles intill Österlenvägen.

Bubbel och snacks.

Jag och Göran Thulin, ägare av Galleriet.

Jag framför tavlan jag kallar "Dancing queen".

Skylt jag gjort av en bit trätrall (spill från trallen på vår balkong).

Jag är jättenöjd med dagen och kommer ikväll gå i säng med ett leende på läpparna. Återkommer med fler foton på tavlorna från utställningen!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Va duktig du är! Jättefina tavlor och kul med en egen Vernissage.
    Kram
    -Jacob

    SvaraRadera